fransmoster

Stockholm

Kategori: Allmänt








Den här helgen har gått i 180. Vi började med en extrem tidig fredagsmorgon och satte oss i minibussen mot storstaden. I bilen sjönk humöret sakta men säkert. Filip tog hem priset i den kategorin, mest för att vi tryckte en päronskrutt i nacken, drog i bältet, knäppte upp bältet och petat honom i örat. Allt för att roa två 20åringar längst bak i bussen. 

Väl framme vilade vi lite innan vi begav oss mot tele2 arena. Där spelade avicii och det var ju bra till en början, innan jag körde en repris av swedish house mafiakonserten (tappa bort mina vänner, mobilen laddar ut & struntar i att titta). Sedan åkte jag tunnelbana i 4 timmar kors och tvärs över Stockholm, sen tog jag mej tillslut ut till Nacka och fick äntligen sova.

Idag har jag göttat mej på relaxen, varit på stan, fikat med lina, käkat god mat, tittat på mello och framförallt varit extremt trött. Nu ska Elin, Alexandra, Jennifer och Filip ut men jag och Josefina stannar hemma i sängen med var sin göttepåse! Kl 08 går bussen ut mot Arlanda. Spännande!!
Kommentera inlägget här: