fransmoster

Senaste dagarna

Kategori: Allmänt









Halloo halloo!

Nu är jag på mitt nya hostel i Manly. Har bott här i en natt och tycker att det är riktigt trevligt här ute! 

De senaste dagarna har varit toppen! I torsdags var jag ute och tittade i darling harbour och spelade pingis med en australienare. Sen gick jag hem till hostelet för att göra mej i ordning inför kvällen. Jag träffade nämligen Kevin och Colin, Thereses gaykompisar! De var en riktigt rolig kväll och trevligare människor kan man nog inte hitta. Vi tog först en öl, sen käkade vi japansk tapas och drack vin. Efter detta ramlade jag in på hostelet och drack lite goon, och slutade upp på klubben nedanför. 

Igår var en trött dag, men jag tog mej ut hit till manly. Fick sällskap av svenska Mårten som också ville ligga på stranden denna soliga dag! Och det gjorde vi innan jag tog mej till hostelet och vilade. Mot kvällen ville min tyska rumskompis gå ut och dricka drinkar ( jag var görtrött men Felicia Karlsson kan ju inte säga nej till detta) och det gjorde vi! 

Idag är det molnigt så vet inte riktigt vad man ska göra här ute men det löser saj!! Ha dee
Kommentera inlägget här: