fransmoster

Long time, no see

Kategori: Allmänt

Nu var det ännu ett bra tag sedan jag kikade in här.. Det är till och med över en månad sedan jag kom hem från Australien. Så vad har jag gjort senaste tiden då? Jag har jobbat, träffat vänner & familj, ätit god mat, tränat, gjort kära återbesök på lipz, varit i Jönköping och nu senast var det summerburst för hela slanten.

Efter världens värsta (dålig plats på planen + blev sjuk) och längsta flygresa landade jag i Sverige och möttes av Hanna och Mikaela på Landvetter flygplats. De hade en Cola och svenskt lösgodis i beredskap!  Det var skönt att komma hem, fast jag haft världens bästa resa ( och saknar det inte alls dagar som bestod av sol, chips, roliga människor och öl). Här kommer ett litet urval av bilder.

































Kommentera inlägget här: