fransmoster

Helgen

Kategori: Allmänt

I fredags rivstartade jag min helg med en lång shoppingtur på ica, jag väntade på josefina och plockade på mej mer och mer spännande saker tack vare att tiden gick i snigelfart. När rallysally kom och plockade upp mej åkte vi hem och började laga tacos! Det var riktigt gött. Efter maten förflyttades två övermätta tjejer till sängen (vi orkade inte sitta i soffan, att ligga ner i sängen var enda lösningen om inte våra magar skulle explodera) och kollade på jättedålig tv. Lite chips och glass slank faktiskt ner också.
 
Jobbade som vanligt lördag och söndag, men däremellan hann vi med lite sköjj. Mikaela plockade upp mej på jobbet och vi satte av mot vänersborg! Där blev det en liten fördrink, hemmagjord nachotallrik och bus med frans. Sedan var det dags att bege oss till filip, där var det mat, fest, drinkar, lekar och trevliga människor. Riktigt trevlig kväll!! Efter det tog vi oss till lipz, günter var där och det var väl ingen hit, men vi hade riktigt kul ändå. 
 
Söndagen var en riktigt trött dag i mitt liv. Virrat runt allt för länge natten innan, ställde upp som sms-stöd för min kära vän alldeles för tidigt på morgonen, och jobb på det. Ögonen ville inte titta rakt, dom ville bara gå i kors hela dagen. Men även det jobbpasset nådde sitt slut och jag fick åka hem och titta på frozen (mysig film) och bara vila!
 
 

KOMMENTARER:

  • hon som aldrig slutar att förvåna eller underhålla säger:
    2014-01-27 | 20:16:50

    Snäll sms-kompis må jag säga!

Kommentera inlägget här: