fransmoster

The Dreamteam

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här kom en liten bildresa från gymnasiet. Andra och tredje året tillbringade jag med de här töserna. Vi hade riktigt kul ihop och spenderade varje minut i matsalen med att prata kod röd, analysera malins klumpiga fil (måndagar, då den varit fryst), prata fysiska besvär (fanns alla mellan himmel och jord bland oss). På torsdagskvällarna förflyttade vi oss till min övervåning hemma på Kaptensgatan. Det blev hejdundrande många lipzförfester där, stackars min familj... Både bröder som sagt "här kan man ju inte sova, dom oväsnas så där uppe", lillasyster som velat vara med och en mamma som skickat lite för många var-lite-tystare-tack-sms. Vi får ju inte glömma lars som fint har fått köra in oss till Trollhättan när vi räknat fel på skjutsen eller bussen har gått. 
 
Flera resor har vi ramlat iväg på också. Det började med Magaluf, Stockholm, Köpenhamn och sist Napa. Herregud. Alla tillfällen har sina egnna historier, mycket som är "kod röd"- d.v.s. får inte komma ut till andra utanför vårt gäng. Den regeln bröts ganska hårt, för vi alla hade någon gång var sin pojkvän som man bara måååååste få berätta det för. Viktoria tar hem förstapriset där. Oskar vet skrämmande mycket om mej och resten av tjejerna.
 
Jag pratade precis med Viktoria i telefon. Vi höll på att skratta ihjäl oss av alla hysteriskt fula/roliga/hemska bilder som ligger ute på facebook. Vi grävde riktigt djupt i albumen och hittade även gobitarna som folk har taggat av sig från. Det här slutade med att vi började gräva i våra datorer och la upp de värsta tänkbara bilderna i vår fb-grupp. Haha. Bilderna ovan är alltså regnbågar och sommardagar om man jämför med dem. Det var kul! Men nu är det tillbaks till disken för min del.. Ha deee
 

KOMMENTARER:

  • Mallan säger:
    2014-02-13 | 23:58:43

    Ååååh jag hade glömt bort den klumpiga filen!! :D Hur många gånger har vi inte suttit och pratat underliv, Flytningar och Mens i matsalen!?

    GUD vad jag saknar att ses varje dag!!! Köss på dig min sandiga vän!

  • Anna säger:
    2014-02-19 | 19:47:51

    Åhh vilken fin tid det var! Jag får panik över att det snart är två år sedan vi slutade!
    Puss på dajj din gulliga!

    (Det jag forf sörjer mest med att din väska blev stulen i magaluf är att tomteluvan försvann med den..)

Kommentera inlägget här: