fransmoster

Mammas matkasse

Kategori: Allmänt

Halli Hallå! Nu ligger jag och mölar popcorn efter en liten löptur. Det var både skönt att springa, och att sedan lägga sej i sängen med en skål popcorn! Idag har jag jobbat och varit en sväng i Vänersborg. Efter att både ätit middag, fika och kvällsmat hos mamma plockade hon snällt ihom en liten matkasse till mej. Vem behöver "Linas matkasse" när man kan få "Mammas matkasse"? Min kära moder ville väldigt gärna att jag skulle skriva en facebookstatus om detta, något i stil med: Tack världens bästa mamma för den goda maten jag fick av dej idag. Det kommer jag inte att göra. Skriver här: Tack så mycket mamma, detta gjode verkligen gott för min tjej-som-har-flyttat-hemifrån-kyl. Nu kan jag i alla fall äta frukost imorgon. Imorse lyxade jag nämnligen till det med en bit knäckebröd (utan smör eller pålägg) och ett glas vatten.
 
Good night!!
Kommentera inlägget här: