fransmoster

Jobb hela veckan ut

Kategori: Allmänt

Nu är det hets på hög nivå! Jag har jobbat i princip varje dag sedan maggio, men ledig idag. denna dagen har gått åt för att plocka fram kläder som ska med, tvätta, städa, betala räkningar och packa. När vi åkte till grekland i somras envisades jag med att packa halv 3 på natten (efter stänging på Max), innan vi skulle sova hos mikaela, och sedan åka tidigt på morgonen. Har lovat mej själv att väskan ska stå redo och klar på torsdag kväll, innan vi åker till Stockholm på fredag morgon. Nu kom jag på att jag måste packa för detta också. Det har inte ingått i min planering.. 
 
Senaste veckan har jag kört ett par långpass på Max. Längesen jag jobbade så många timmar på så få dagar, bra men den utarbetade Felicia inbillade sig att jag skulle bli dödssjuk efter stängningen i torsdags. Så blev det icke. Bara lite migrän. Sen har jag träffat kompisar, kört en utgång, varit på solsidan, tränat och jobbat lite till. I lördags sov Molly och mamma här, i söndags hälsade pappa med familj på.
 
Nu kör jag en sista tvätt och lyssnar på en ny spotifylista (Måste ha något att lyssna på när jag reser själv och inte har en tjötig kompis med mej), har fått ihop 35 hela låtar på den. Mikaela hjälp tack, den fylls inte på som vår Grekland-lista gjorde. Om en stund tänkte jag gå ut och springa ett varv här i stan och sedan lägga mej och kolla på "Ola-Conny och Morgans Äventyrsresa". Jag har tidigare ratat det programmet, men i fredags tittade vi på ett avsnitt och det var faktiskt görkul. Pappa säger att jag kommer vara som dem när jag kommer till Aussiland. Hoppas icke det......
 
Josefinas "kissar"-bild i lördags
 
Hurtig tjej
 
Mikaela var glad att hon var ledig
 
Medans jag var påväg till jobbet
 
Busunge som åt alldeles för mycket godis (Mamma, det får man göra hos mej)
 
Kikat i min nya guidebok
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-02-24 | 21:01:35

    tack för de sköna bilden min vän.

    lär inte få några .... på kroken som vanligt när du vart i farten.

    Med vänlig hälsning tjejen som lägger tuggande tuggumi i jackfickan

Kommentera inlägget här: