fransmoster

Håkan Hellström

Kategori: Allmänt

Efter en kaotisk dag på fabriken kastade jag och mikaela i oss var sin övervärmd matlåda, gjorde oss i ordning i 180 och tog vårt pick & pack och åkte mot Göteborg. Där väntade ullevi och en otroligt bra konsert på oss. På vägen mot arenan satte vi oss på lite soligt gräs och drack en o annan öl och cider, första gången på hela dagen vi kunde slappna av. Innan kissekrisen kom. Efter detta gick vi till ullevi, köpte var sin öl & chipspåse och njöt av kvällssolen i väntan på att han skulle börja spela. Klockan kvart i nio började en 3 timmar lång spelning, och den var så bra att det inte var sant (vi hade kunnat skippa den dansande blondinen framför oss, vars hår ALLA hade i ansiktet vid något tillsälle). Vi sjöng med i sångerna så det stod härliga till, "lillebror bapbapbaa bli inte som jag när du blir stor", "vi går ut och brinner upp i natten och skyller allt på våra fyllehuven" är väl de orden som hade mest tryck i från oss. Vid hemgång ömmade både fötterna (Mikaela) och halsen (Jag).
 
Tack för en trevlig kväll, Håkan & Mikaela.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bara för att det var så himlans bra måste jag slänga ut några bilder från spelningen vi var på i Tanumstrand i somras också. Det var inga 69 349 personer på den, den var betydligt mindre men också väldigt bra och intim. Det är som mikaela sa igår "vi har ju tappat några man från förra året, men vi har ju varann", bra båda gångerna tycker jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2014-06-08 | 12:26:45

    Bästa kompisen e du ❤️ matlåda o grajjor!!!

Kommentera inlägget här: