fransmoster

Lollapalooza

Kategori: Allmänt





Efter diverse midterms i V a r e n d a j ä k l a ä m n e så var det äntligen dags för Lollapalooza festivalen! Jag har inga bilder från denna då jag gjorde det kloka beslutet att lämna telefonen hemma. Jag ville att den fortfande skulle vara i min ägo på söndagsmorgonen, och om jag känner mig själv så var enda alternativet att inte ta med den. Det var en bra idé tills jag hade aningen trubbel att hitta en buss hem, Anni bestämde i detta ögonblick att hon aldrig skulle skaffa barn. Och om hon skulle få barn skulle de aldrig få lämna huset.

Festivalen var bra! Vi såg Of monsters and men, Eminem, Jackü, Brandon Flowers, Mumford & sons & Florence +the machine. Min favorit var såklart Mumford & Sons men blev positivt överraskad av Eminem. Jag har aldrig riktigt lyssnat på honom men det var en grym show! 
Kommentera inlägget här: