fransmoster

Herr och fru Lind

Kategori: Allmänt

























Efter ett bryt hemma då jag inte fick till en frisyr knöt jag ett blomband runt huvudet och begav mig mot västra tunhem där världens finaste vigsel och middag höll hus. Det var Erika och Nicklas som gifte dig den 8/8-15. 

Det var inte många som höll tillbaka tårarna under vigseln på ängen eller under alla fantastiska tal under middagen i ladan. Maten var också sååå god, riktigt lyckat. Jag fick höra många skämt under kvällens gång huruvida jag inte skulle slarva bort min mobil. Kanske jag förtjänade det lite.

Senare övergick det till en redig fest när borden plockades bort, musiken sattes igång, och baren öppnade. Nu gick alla runt med var sin "bruden" eller "gummen" i handen och dansade tills fötterna värkte. Erika rev upp sin brudklänning när hon sprang in till dansgolvet och låten "squats and shots". Träningsvärken dagen efter....

Det var en otroligt fin dag, och jag vill både tacka brudparet, samt önska dem all lycka. Kram! 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-11-11 | 21:23:49

    Åh vad fina bilder du tagit Fillis! Haha jaa man ska känna att man lever! Gör fortf squats när ja hör den låten :) Puss på dig!

Kommentera inlägget här: