fransmoster

Glitter, glitter och åter glitter

Kategori: Allmänt

När jag var i Grekland i somras gjorde jag misstaget att köpa en solkräm med "skimmer" i. "Skimmer"= glitter. Jag låg på stranden och sken som en levande discokula. Det var precis Mikaela kallade mej, discokulan. Detta tänkte jag att jag inte skulle göra om någonsin i mitt liv.

Idag var jag på kicks och såg att de hade rea på lite gott och blandat. Bland all bröte stod det några solkrämer. Hög spf var det också, perfekt för mej som ska iväg. Köpte på mej en 30, en 50 och en 30 till ansiktet. Jag gick från butiken nöjd och lite lättad, en sak på min lista som var ordnad. När jag kom hem tittade jag lite närmre på dem, och där står det återigen men nu med ordet "lyster". Jag har alltså precis köpt tre stycken discosolkrämer även den här gången. Toppen. Jaja, det matchar väl alla mina glittriga kläder ( är ett fan av glitter/skimmer på allt annat än på kroppen).
Kommentera inlägget här: